onsdag 9 mars 2011

Blir man glad eller blir man glad?

Igår var jag hos frissan för lite tillhyfsning. Jag har gått till samma frissa i ... mååånga år och följt henne från ställe till ställe där hon har jobbat. Vi är jämngamla och har en son var som är födda med bara 1 månads mellanrum. Vi har aldrig träffats privat men har alltid trevligt när jag kommer dit. Alla humör är tillåtna på oss bägge. Igår när jag var klar och skulle gå så bad hon mig vänta en liten stund så gick hon in bakom kulisserna och kom tillbaka med en stor bukett med blommor! Den hade hon köpt till  mig som grattis på födelsedagen i förskott (fyller jämt om några veckor). Det var så oväntat men så omtänksamt. Superglad och varm i hjärtat blev jag :-)

2 kommentarer:

  1. Så fint! Små omtänksamma gester från ens medmänniskor gör så mycket!

    Stor kram till dig!

    SvaraRadera