fredag 2 mars 2012

Skön fredag

Idag är en bra dag. En skön dag. En härlig dag ...
Vårkänslor? Japp! :-)
Underbar känsla!
Sitter i skrivande stund hemma på balkongen med Spotify i bakgrunden, mätt i magen, och lapar sol - ett utmärkt sätt att spendera sin lunchtimma på. Vilken lyx jag numera har att bo så nära jobbet, eller snarare jobba så nära hem.
Imorse var det yoga på jobbet. Skönt sätt att börja dagen. Direkt från yoga i konferensrummet till fredagens frukostmöte i köket. Jobbigt! ;-)
Och nu som sagt lapar jag sol hemma på balkongen. Tänkte ta en liten sväng till mitt specialställe och se om några tussilago kan ha kikat fram än. Det gäller att ligga steget före mamma och hitta den den första gula lilla vårblomman som sticker upp. Jag brukar vinna då mitt ställe verkligen brukar vara tidigt.
Ikväll blir det restaurangbesök med 3 granntanter, skall bli trevligt.
En härlig vårfredag i mars med andra ord :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar