söndag 21 mars 2010

Helg igen

och som jag längtat. Jag har varit så otroligt trött att det liknar ingenting. Jag somnar i princip innan jag går och lägger mig och är ändå trött när jag vaknar. Jag skyller på vårtrötthet!

Igår var vi på dop. En söt, näpen liten pojke fick sitt namn. Kyrkan var jätte vacker och likaså stället där mottagningen var. Ingenting slår nog dock det vackra naturen bjöd på:



"Tavlan" vi möttes av när vi kom var ett isigt hav som har börjat smälta. Det var en lätt dimma och det gjorde att det nästan blev lite trolskt. Otroligt vackert! Synd att jag inte är proffsfotograf - för här ljuger bilden - det var mycket vackrare.

E, min egen trollunge, skötte sig ypperligt. Han satt som ett litet ljus i kyrkan och på bjudningen efteråt satt han mest med de andra barnen och spelade Nintendo DS. Det fungerar perfekt. Min egen mamma satte en tablettask i handen på mig så jag fick sitta och pilla en stund.

Och så måste jag säga att jag har världens underbaraste unge! Nästan varje dag slår han upp sina ljusblå och är på ett strålande humör. Ca en halvminut efter han vaknar så börjar han sjunga. Riktigt kramig är han också :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar