fredag 6 april 2012

Oj, en hel månad sedan förra inlägget!

Ja, ja, tiden springer iväg och jag hinner inte riktigt med. Denna påskhelg skall ägnas helt åt att skriva hemtenta + en personlig reflektion.
... först skall jag bara blogga, och sedan åka till Torget och handla och sedan städa. Imorgon kommer mor & far, moster och en kompis på påsklunch och sedan kusinen framåt eftermiddagen. Ev. kommer en kollega också på besök. Så troligt är väl att även morgondagens plugg försvinner. Förbereda + göra maten kanske jag måste göra också? Eller nej, det får gubben göra! jag har i alla fall bestämt vad som står på buffémenyn! ;-)
Likt alla andra år så klämmer vi in påsken tillsammans med alla april-födelsedagar. Först ut var jag själv i förra veckan. På annandagpåsk är det svärfars tur tätt följt av E 2 dagar senare. Sedan tar vi faktiskt ett stort hopp till slutet av april då först en kompis fyller år och sedan fyller min min pappa 80! Den fd svågern är numera fd så den aprilfödelsedagen är numera "borta".
Ja ni hör ju hur april ser ut. Mellan allt firande lägger vi in lite vardag också ;-)

Glad Påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar