tisdag 5 mars 2013

En riktig gnällspik

är vad jag har blivit.




Och jag hatar det! Och det är inte bara jag, vi är flera före-detta-icke-gnällspikar på jobbet som numera bara gnäller och gnäller. Varför? EN enda person sprider så enormt negativ energi att man tillslut inte kan stå emot och blir lika dan själv. Hur kan det vara möjligt?! Jag satt i samma rum som denna människa jan-feb tills jag inte längre stod ut och pratade med chefen och sade att jag helt enkelt inte klarar det längre. Flytten gick fort. Nu sitter h*n där h*n satt från början och de personerna där är inte glada. Vad skall man ta sig till med en sådan person? Hur skyddar man sig själv? Jag tycker verkligen illa om att gå runt och gnälla, det hjälper liksom inte helheten ... Tips?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar