tisdag 27 september 2011

Jag har hittat mitt hus! - Villa Arholma från A-hus. Kika på referensbilderna som finns där! Jag har ingen aning om vad det kostar och ingen tomt att bygga det på har jag heller. Igår satt vi hela familjen och drömde oss bort när vi kikade på bilderna. Det är visserligen inte "mitt torp" (den jag har i mitt inre rum och har gjort en tavla av) men tills vidare funkar det jätte bra! ;-)

Jag undrar även hur länge tårarna räcker? Hur länge är normalt att fälla tårar för en kissekatt? Jag trodde i slutet av förra veckan att jag var färdiggråten men ack vad jag bedrog mig. Både i helgen, igår och idag tittar vätskan från ögonen fram. Idag kanske det inte var så konstigt då jag med posten dels fick en fotobok vi beställt med vår kissekatt och dels fick ett brev från veterinären att vi nu kan hämta hennes aska. Det räcker med att skriva detta så trillar tårarna ner ... min fina kisse finns inte längre. Hämta hennes aska! Så sorgligt. Aska är allt som finns kvar av henne ... min silkeslena kisse. Hon hade så vacker päls, den var verkligen silkeslen. Inte alls som andra katters päls. Hon var speciell min ♥ kisse ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar