onsdag 16 mars 2011

Total blockering

Fy, nu känns det otäckt. Att skriva här är ungefär det jag klarar av men det är knappt. Jag kan fysiskt känna hur hjärnan har låst in sig och vägrar svara på tilltal. Denna totala oförmåga att bilda vettiga tankar. Ännu svårare att lösa någon form av problem. Hjärnan känns - den känns fysiskt. Och känslan är att det är en stor, tung klump.

Orsak: stress

Så länge jobbet har fungerat hyfsat så har det fungerat med att även gå i skolan. Nu ligger jag väldigt efter på jobbet och skolan kräver mer och mer tid som jag inte har. Idag ca kl 15.30 låste sig hjärnan för jobb och jag lyckas inte göra ett endaste dugg på jobbet. Ingenting. Nada. Hjärnan funkar inte.

Jag hoppas att detta är tillfälligt och att allt är som vanligt efter en natts sömn ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar