lördag 29 januari 2011

Diet my ... #@$!

Nu har jag fastat (pulverdiet) i snart 4 veckor med nada resultat! Jag märker ingenting alls! Byxorna sitter lika tight som vanligt. Hur är det möjligt? Jag vet ju att kroppen min äääälskar sitt fett ... men hallå!? På enbart pulver borde väl även jag gå ner i vikt!? Men skam den som ger sig! Jag skall fortsätta minst 3 veckor till. *tjurskallig*

Imorse vaknade E pigg och glad som vanligt. Han gick ner och satte på TVn. 30 min senare ropade han att han var hungrig. 5 min efter det bröt han ihop av hunger och grät för att sedan meddela huvudvärk. Kort därefter feber. Sedan däckade han. Han som aldrig sover när han är sjuk har spenderat det mesta av dagen sovandes och i vakna stunder klagat över ont i huvudet (trots alvedon). Vid nästa uppvaknande skall jag kolla att han inte har ont i nacken! Mamma Mu är lite orolig ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar