söndag 10 juli 2011

Tionde Juli

Jösses! Det är ju mitten av juli!! Jag förstår inte var tiden tar vägen! Jag börjar få lite "sommaren-är-snart-slut-ågren".

Intervjun gick bra ... tror jag. Först kände jag att .... näää .... men sedan lät det spännande. Företaget känns lite osäkert och "mitt jobb" är långt ifrån fastställt. Ägaren hade dock många bra åsikter men han kändes en aning för ... tja ... "utopisk". Driv - ja. Bra som chef - antagligen. Principfast - ja. Realistisk - njae ...? Nåja, får jag ett erbjudande (han skulle återkomma till veckan) så har jag ju ingenting att förlora.

I torsdags var jag och E nere i Varberg och hälsade på en granne. Då vädret var mulet (men varmt) fick vi hela stranden för oss själva! Vi hade det underbart skönt och solen var faktiskt framme ganska mycket trots allt. Det är fördelen med kusten - där kan vara sol trots att det ösregnar bara  km inåt land.

I övrigt då? Tja, jag har fått jaga sjukvården då jag ännu inte har fått kallelse till återkontroll efter op. av cellförändringar i november. Efter många samtal (och besök) fick jag äntligen tag på en sköterska som ville hjälpa mig och inte bara hänvisa till någon annan. Jag hade trillat mellan stolarna mellan remitterande VC, opererande sjukhus samt ett annat sjukhus. Nu äntligen (5 mån för sent) kommer de att kalla mig till VC för kontroll. Jag tror ju att allt är OK .... men nåde dem om det inte är det och de har slarvat bort 5 månader!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar