fredag 1 juli 2011

Lite jobbigt var det allt

Sista dagen på jobbet. En hysteriskt hektisk dag faktiskt! Jag var nästan sista man att gå hem! Men det var ändå med ett litet vemod jag åkte därifrån för sista gången. 3,5 år ... Kollegan var jobbigast att säga hejdå till. Han är fruktansvärt osentimental men han är genomskådad sedan länge som en riktig softis! :-) Det var bara en lång kram och sedan vände han ryggen åt mig och gick fort därifrån. Men så lätt blir han ju så klart inte av med mig ;-) En hel hoper med mail fick jag också från kollegorna runt om i Sverige. De jag blev gladast av var följande (=ego-boost):

"Tack själv för all hjälp som jag fått från dig!
Du har ALLTID svarat på mina frågor med ett uppiggande smittsammt skratt som har gjort den dagen lite bättre.
Ha en skön och lugn tid framöver...jag hoppas och tror att du kommer att finna en arbetstillvaro som passar dig bättre
Vi ses på FB!"

"Det är vi som ska tacka!!
Du är ju en klippa, absolut den bästa :-)
Här i Piteå har chargången vid problem alltid varit:
-Jamen ring .... hon är The Man....
Vi kommer att sakna dig:-)
Lycka till på dina nya uppdrag!
Kramar från x, y, x, å"

"Tack så mycket .... !
Du har varit pärlan bland stenarna där nere.
Bra service ,kunnig och alltid glad och trevlig.
Kram"

"Tack snälla för hjälpen!
  Rappt och snabbt i vanlig ordning.
Sluta?? Det får du väl inte?
Då hoppas jag att du är på väg till någon annan av våra leverantörer så att vi kan städa upp lite på fler ställen."


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar