måndag 9 april 2012

Lääääängtar!!

Förra sommaren bestod av spara, gneta och spara igen. Inkomst 0:- i 5 månader visade det sig så det var ju tur att svångremmen drogs åt genast. Visserligen är väl inte ekonomin återhämtad riktigt men i sommar mååååste vi åka bort. Resnerven är på helspänn. Resultat: resa bokad! Hit skall vi: Rhodos västkust. Nu gäller det bara att vi får ja på våra semesterönskemål. Önskemålen är redan inne på omgång 2 så jag hoppas de är OK nu. E är super exalterad han med. På denna tripp skall jag ta en egen utflykt (utan familj) på en dag till Turkiet, Marmaris, på shoppingtur. Jag har aldrig varit i Turkiet så jag får väl spana lite extra om det kan vara ett resmål framöver. En annan tripp som hela familjen skall med på är vattenlandet som finns på Rhodos. Enligt utsago är det Europas största = E's lycka är gjord! Han var förvisso mer en nöjd med faktumet att det skulle vara varmt, finnas pool, internetuppkoppling och all-inclusive band runt armen :-) Ååååh ad jag längta .... men ändå inte ett dugg. Flygrädslan är tillbaka om än inte med full kraft. Jag funderar på att ta mig till en terapeut för att råda bot på eländet igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar