måndag 10 september 2012

Paus?

Jag har tydligen en bloggpaus.
Jag OOORKAAR inte blogga just nu.

Så vad har hänt sedan senast då?
... ööhh?

  • Jo jag har haft semester (?) Jag vet att jag var på Rhodos i alla fall och att det var skönt där. Den vilan raserade jag med att börja jobba ca 4 timmar efter jag kom hem.
  • En vecka ägnade vi åt att storröja och åka till tippen.
  • Jag har valt att inte plugga (bra val!) detta året.
  • Jag skall börja på en akvarellkurs (räknas inte som att plugga).
  • Jag har ägnat mig åt en jobbig hosta i ca 4 veckor (varje familjemedlem har gjort det samma men inte under samma veckor)
  • Sedan kommer jag inte ihåg mer (jag är förvånad över att jag kommer ihåg det jag gör).
  • ... jo jag har jobbat

På tal om jobb så kom jag ihåg en sak till (som borde varit nr 1 på minneslistan). Jag fick avbryta en Norge-resa pga svärfar var dålig och intagen på sjukhus. De stängde av alla livsuppehållande maskiner och sade att det inte fanns mer att göra. Han skulle inte vakna upp mer. Så fel de hade. När de gav upp så vaknade svärfar och undrade var han var. Nu är han tillbaka på hemmet igen :-)

Och pappa (med KOL & skröpplig) låg inlagd med lunginflammation då vi var på Rhodos (ingen som talade om detta för oss). Även han är dock bättre nu :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar