måndag 23 augusti 2010

Uppdatering

Jag har trots semester inte haft någon lust eller energi att skriva här. Nu har skolan dragit igång så förhoppningsvis blir det ändring på det.

Så vad har jag pysslat med då? - haft semester! 1 vecka i Frankrike tror jag att jag har skrivit om innan. Efter det jobbade jag i 1,5 vecka och har sedan haft 4 veckor till. Den ena av dem (v 32) spenderade vi på Gotland (medeltidsveckan) och hade det underbart! Det kan jag varmt rekommendera då alla i familjen hade det bra, mer än bra :-)

Min första av de 4 semesterveckorna var jag på intervju för två olika jobb. Det ena, som jag hett önskar få, skall jag på intervju till imorgon också. Håll tummarna alla som råkar läsa det här! Det är visserligen ingen fast tjänst och bara 50% och dessutom uruselt betalt - men åh vad jag vill ha det!! Det skulle ge mig mer tid till att plugga, E skulle slippa vara på fritids så länge ... och ja, allmänt bara underbart (allt utom pengarna). Företaget lockar mig verkligen och går mycket i linje med det jag pluggar. Det är även ett ställe där jag tror att jag kan skapa många kontakter. Jag VILL, jag VILL, jag VILL! Jag måste ha det!

Nu är det bara jag som skall våga hoppa så blir allt så mycket bättre ... ja, de skall ju vilja ha mig också förstås.

E började i ny klass men ny lärare och nya fritidspedagoger för en vecka sedan och allt gick över förväntan! Jag var bara med första dagen och han stormtrivs :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar