tisdag 24 augusti 2010

Väder & vind

ja det har det verkligen varit idag. Höststormarna har startat och regnet har slagits med solen. Jag har varit hemma med sjuk E ... mycket lägligt då jag utan att det märktes på jobbet kunde smita iväg för intervju. Det kändes jätte bra och jag tror de kände det samma. Jag tror dock en sak kan stjälpa mig; mina 2 månaders uppsägningstid. Jag hoppas att de ändå kan ha överseende med det till förmån för att få mig! ;-) Jag var 1 av 4 som var kvar i processen. I mitten på nästa vecka vet jag mer.

I eftermiddags hade vi strålande solsken och ösregn på samma gång - då åkte kameran fram:

3 kommentarer:

  1. Härlig bild! Regnbågar är så himla vackra.
    Håller tummarna för jobbet. :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så spännande!! Håller alla tummar och tår, jobbet ska bli ditt!! KRAM Kaiza

    SvaraRadera
  3. Du har en award att hämta hos mig! :) För att jag gillar din blogg.
    Kram

    SvaraRadera