tisdag 9 november 2010

November

November har kommit och med den julklappsstressen! Jag har ett hyfsat hum om E's presenter men inte resten av klanen! Vissa är mer hopplösa att köpa till än andra. För vad köper man till tonåringar i en miljonärsfamilj som har allt och får allt de pekar på oavsett vad det kostar!!?? Helt omöjligt ju! Jag vill ju köpa någonting de blir glada för och uppskattar ... Någon som har tips så tar jag tacksamt emot dem!

Det snöar!! (by the way). E fick med sig sin "surfingbräda" till skolan i morse - för kanske, kanske, kanske kan det gå att åka på den i eftermiddag. Det är inte alls säkert sade jag och fick då svaret "nej, men hoppas kan jag ju göra" :-)

Igår morse var E på ett strålande humör och fullkomligt överöste mig med både kramar och pussar (pussar är väldigt ovanligt numera) och talade dessutom om att han älskar mig ♥ :-) Allt kom helt spontant :-) Värre blev det vid läggdags då hans värld hade rasat pga en leksak som inte fungerade som han hade tänkt sig. Han var sååå ledsen och kunde inte släppa tankarna på detta + kom på en massa andra saker att vara ledsen över. Jag tog då till andningsövningar/avslappningsövningar för att få honom att lugna ner sig. Ett, tu, tre så sov han :-)

Idag var jag på B/T uppföljning och så klart var det för högt *suck* så sjukvårdsruljansen fortsätter. Jag skall från och med imorgon äta ytterligare en tablett för att komplettera den jag redan har. Jag åkte upp till sjukhuset med mina provsvar och lämnade in dem (inför op. på tisdag). Provsvaren är OK utom B/T. Så på tisdag tar de B/T och tar sedan beslut om det blir op. den dagen eller ej. För nog sjunker B/T inför en stundande operation!! *ironi*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar