fredag 29 oktober 2010

Operationstid

Med tanke på alla dubbla brev och kallelser jag tidigare fått av sjukvården så skall jag väl inte bli så överraskad att jag idag fick kallelse till op. Igår ett brev att kötiden är 3 månader och idag ett brev att jag skall in för operation 16/11. Det är inte utan att sjukvården skulle kunna spara en och annan slant om de fixade till sin administration. Tänk om alla andra också får dubbelt upp av utskicken? Papper & porto kostar också pengar. Eller har de kanske en hemlig deal med Posten? ;-)
Nu är jag ganska skakig i händerna, det blev liksom verkligt på ett annat sätt ...

4 kommentarer:

  1. Det är ju bra att du fått en tid så snabbt! Skönt.

    Kram! <3

    SvaraRadera
  2. Åh vad rörigt det verkar vara. Men ändå är det bra att du fick en tid snabbt. Kan ju vara en återbudstid?

    Vilken typ av operation kommer det att bli?
    KRAM Kaiza

    SvaraRadera
  3. Typ av op.? Under narkos. Svarar det på din fråga? Eller menar du någonting annat?

    SvaraRadera
  4. Lycka till! Och vad skönt att du fick en tid så fort ändå... Ja, säkert en återbudstid :-) Kram

    SvaraRadera