måndag 14 februari 2011

Min gosunge! ♥

Jag känner mig lyckligt lottad som har fått en sådan underbar unge! (jo, så känner nog de flesta om sina barn). Han är så kärleksfull och kramgo. Han är alltid väldigt generös med kramar men idag var han även generös med pussar efter som det är Alla ♥-dag. Blev fullkomligt överöst imorse :-) Jag är även bortskämd med att ofta få höra en sång á la "världens bästa mamma" ♪ ♪ ♫ :-) Jag hoppas verkligen att detta håller i sig - alltid! Är det för mycket att önska tro ...?

Vad gäller evighetssjukdomar ringde vi uppgivet till sjukvårdsupplysningen på kvällen dag 12 då tempen visade på 37,9 och undrade vart gränsen för skolgång och feberfri dag går. De sade åt oss att strunta i temperaturen! Så på dag 13 var han äntligen tillbaka i skolan (fast jag smög dit tempen på morgonen för säkerhetsskull och då visade den 37,1)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar