torsdag 4 mars 2010

Lite av varje

Efter SPA-dagen följde en måndag som jag hade tagit semester på. Jag jobbade lite hemifrån på morgonen och fick sedan skjuts till stan av min underbara granne. Det blev besök hos terapeuten och sedan lunch med grannen. Hela eftermiddagen spenderade vi sedan hos fotografen där vi blev makade och stylade i håret för att sedan leka modeller. Juättekul! Jag var nervös som tusan men det gick så bra så .

Imorgon skall E sova över hos mormor och morfar och jag och gubben min skall gå på bio, Avatar. Jag kommer inte ens ihåg vad jag senast såg för film på bio ... inte ens om jag tänker i termer av barnfilmer. Det är med andra ord inte en dag för tidigt att besöka en biograf!

Sedan måste jag visa väskan jag köpte i Köpenhamn i januari. Den bara hängde där och pratade med mig. Den var på tok för dyr och jag skulle inte ha någon väska så jag lämnade den åt sitt öde ... i ca 30 min. Jag var TVUNGEN att gå tillbaka och köpa den! Annars hade jag ju grämt ihjäl mig hemma om jag inte hade fått med den hem. Det är nog så att antingen älskar man den eller så hatar man den. Jag tror inte det finns ett mellanting.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar