torsdag 1 september 2011

Ett nytt litet framsteg

Jag vet ju att jag griper efter halmstrån och att det obönhörligen kommer att vända åt andra hållet ... men just nu går det åt rätt håll. Inatt sov vi hela familjen i samma säng. Kissekatt kom till oss stället för att gömma sig. Jag lät E sova hos oss också då vi alla var ledsna. Men det var så skönt att få uppleva en natt till med vår svartlurviga fyrbenta familjemedlem sovandes vid fötterna. Det krävdes visserligen lite bedjande men jag fick även en kloande katt på bröstet på morgonen. Men spinnandet saknas än. När jag kom hem från träningen sov hon i våra sängar - mycket bättre än i garderoben! Och i eftermiddag har hon legat och njutit med mig på balkongen. Mycket fotande, filmande och magkli har det blivit. Det gäller att ta tillvara på tiden vi har. Till och med en fluga har hon jagat idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar