onsdag 31 augusti 2011

Älskade kisse

nu har vi antagligen bara dagar kvar med dig ... *gråter*
Det finns ett ytte-bytte hopp om att du skulle vara en otroligt ovanlig katt som har råkat ut för en mycket allvarlig infektion. Vi provar i desperation att fortsätta med antibiotikan eftersom du faktiskt har svarat bra på den (men vi vet ju att du hade en infektion också). Jag vågar inte hoppas på att du imorgon kommer att vara ännu bättre och sedan ännu bättre. Veterinären vill ha en återrapport redan på fredag och har ringt in mer medicin om du svarar på den.
Men det troliga är elakartad lymfom ;-( Man botar inte katter med det, man behandlar bara för att de skall kunna behålla livet en gnutta längre. Vi känner dock att det inte är värdigt. Du har varit en kärnfrisk katt hela ditt liv och vi vill inte öka på ditt lidande mer än nödvändigt.
Åh vad jag skulle önska en sista natt med dig sovandes i vår säng. En morgon med en katt som lägger sig på mitt bröst och spinner ...
Min älskade vän och kisse, jag kommer att sakna dig så!
Men än finns det pyttelilla hoppet, men det är inte stort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar