tisdag 30 augusti 2011

Min kisse är sjuk


Troligtvis dödssjuk ;-(
Min fina kisse ...
Mitt "första barn"
E's storasyster ...
En familjemedlem sedan 11,5 år
"Någonting aggressivt" sade veterinären
Se till att hon äter, hjälp henne om det behövs
Se till att hon går på lådan
Annars ring ...
Jag vill inte behöva hjälpa min kisse att äta!
Jag vill att hon skall vara frisk och må bra!
Jag vill ha tillbaka min klöskatta
Min halv-schizofrena kisse
Hon spinner ingenting idag ...
Inatt sov hon inte i någon av våra sängar ...
Jag ger henne antibiotika och hoppas det hjälper ...
Men jag tror inte på det själv riktigt
Hon har ätit lite
Hon har gått på lådan
En gnutta hopp finns men det är inte mycket
Hon är inte sig själv och det säger nog mer ...
Min älskade kissekatt ;-(
Jag har en fd kollega i himlen
Han älskade katter
Jag har bett honom ta hand om min kisse ...
Det gör ONT!

2 kommentarer:

  1. Usch, gråter när jag läser ditt inlägg! Så oerhört sorgligt om det nu skulle vara så att kisse är så sjuk. Jag håller alla tummar jag har, ända tills de blånar.
    Kram, kram!

    SvaraRadera
  2. Usch så jobbigt när en djupt älskad varelse, djur eller människa, blir svårt sjuk. KRAM Kaiza

    SvaraRadera