fredag 21 oktober 2011

Intervju nr 3

Strax skall jag iväg på intervju nr 3 den här veckan. Det vore ju synd och skam om ingen ger resultat. Behöver ett jobb NU så jag kan fortsätta att sträva efter mina drömmar = fortsätta att plugga. Intervjun igår lät väldigt lovande. Det var på en av alla "konsultfirmor" som finns. De hade inget uppdrag till mig men hade ett gäng på väg in som de trodde jag kunde passa för. Jobbet där känns liksom på sniff-avstånd. Jag har i många år funderat på att jobba som uthyrd konsult. Tänk vad mycket kontakter man kan knyta och få chansen att se många olika företag från insidan.

Igår var jag inne hos grannen en sväng och hon sade att hon skulle till hudläkaren idag kl 10.30. Lite förvånad säger jag; men det skall ju jag med 10.30! Så idag var vi där ihop :-D Hon körde som tur var för jag fick plocka bort två märken ... och sånt klarar inte jag utan att hålla på att svimma. Lite snurrig och illamående kan man säga = inte körduglig. Ett märke på ryggen och en på foten. Duschförbud till söndag och badförbud en bra bit längre än så. Foten är dessutom i förband (!) och jag fick ordinationen att gå så lite som möjligt och ha foten i högläge. Känner mig ju handikappad plötsligt för två små märken! :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar