fredag 7 maj 2010

Jag vill!

Ja, jag vill! Men vad 17 är det jag vill?
Jag känner hur den byggs upp, viljan alltså. Den vill ut, den är energisk, den är nästan explosiv.
Men jag kan inte sätta ord på vad det är jag vill.
Jag vill
Jag vill ...
Jag vill ... befinna mig i energi och livsbejakande kontexter
Jag vill göra skilnad
Jag vill påverka och "make a difference"
Jag vill ge, tillföra, berika
Jag vill utvecklas
Jag vill leva, verkligen leva, mitt liv
Jag vill lära
Jag vill få erfarenheter
Jag vill våga
Jag vill följa min väg

3 kommentarer:

  1. Jag vet att du kan för du är starkare än DU tror! Du ska bara tillåta dej att denna vilja kommer in i ditt hjärta oxå!
    Mitt hjärta gråter när jag ser ur långt du har till dina känslor!!

    PUSS!

    SvaraRadera
  2. Härligt att du vill, det är ett steg på vägen!

    Kaiza

    SvaraRadera
  3. Så härlig läsning!

    Kram

    SvaraRadera