fredag 14 maj 2010

Min plan

Eller plan ... kan jag kalla det för det? Kanske. Min plan är att låta min kreativitet och lust få flöda för alltid. Jag skall ge dem tid och plats i mitt liv på det ena eller andra sättet. Jag vill att de skall få växa fritt och utvecklas, se vart de hamnar. Jag skall fortsätta att fotografera. Jag skall (någon gång) gå en helgkurs i måleri som jag så länge har velat göra och sedan skall jag våga att måla. Kanske kommer min väg att korsas av keramik, sång, dans, sömnad ...? Ja, då skall jag prova på det också. Jag skall fortsätta att studera - hela livet. Det behövder inte vara tunga utbildningar hela tiden utan det kan lika väl vara små weekend-kurser. Genom utbildning av olika slag kommer jag att få nya influenser och träffa en massa intressanta människor. Bara vid tanken fylls mitt inre av lust och energi. Jag har lovat mig själv att från och med nu sätta mig själv i kontexter där jag trivs och inspireras.

2 kommentarer:

  1. Vilken fantastisk läsning! Underbart!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt, det kallar jag bra prioritering!

    Kaiza

    SvaraRadera